ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΦΤΙΣΕΤΕ, ΕΜΕΙΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΘΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ, ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΟΛΙΤΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΛΑΡΚΟ

«ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΦΤΙΣΕΤΕ, ΕΜΕΙΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΘΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ, ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ»
Κύριοι,
Είμαι 34 ετών από τα οποία τα τελευταία 15 έτη της ζωής μου είμαι βιομηχανικός εργάτης στη ΛΑΡΚΟ. Τα 11 από τα 15 έτη εργάστηκα με το καθεστώς του σκλαβοπάζαρου των εργολαβιών και τα υπόλοιπα με σύμβαση αορίστου χρόνου.
Άρα σκεφτείτε πως αυτό το γράμμα σας το στέλνει ένας εργάτης που μπήκε «παιδί» στο εργοστάσιο, βίωσε από πρώτο χέρι τι είναι το σκλαβοπάζαρο των εργολαβιών…
και σήμερα το «παιδί» που αντρώθηκε και έχει κάνει δικό του παιδί κάτω από αυτές τις συνθήκες, βιώνει την εκμετάλλευση από την ίδια τη ΛΑΡΚΟ και το βάρβαρο καπιταλιστικό σύστημα στο οποίο αυτή υπάγεται.
Από τα 15 και πλέον έτη ως εργαζόμενος της ΛΑΡΚΟ τα τελευταία 10 είμαι μέλος του ΚΚΕ, υποψήφιος βουλευτής, ευρωβουλευτής και εκλεγμένος συνδικαλιστής σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια συνδικαλιστικά όργανα μέσα από ταξικά ψηφοδέλτια που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ.
Αρά από τα παραπάνω σκεφτείτε πως αυτό το γράμμα σας το στέλνει ένας εργαζόμενος που η σκληρή εκμετάλλευση του συστήματός σας, τον οδήγησε να γίνει μέλος του ΚΚΕ, του μοναδικού κόμματος που παλεύει για την κατάργηση της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο και για την εξουσία της εργατικής τάξης. Καθώς επίσης και η ανάγκη να έχουμε ως εργάτες καλλίτερες αμοιβές και δικαιώματα, καλλίτερες συνθήκες δουλειάς κ.άλ., με οδήγησαν να μάχομαι συλλογικά μέσα από τα ταξικά ψηφοδέλτια και τα σωματεία εργαζομένων.
Για την επιλογή μου να είμαι κομμουνιστής και ως καθήκον κάθε κομμουνιστή να είμαι μπροστά στους δίκαιους αγώνες των εργατών, απολύθηκα, επαναπροσλήφθηκα μετά από απεργία των εργαζομένων, στραγγαλίστηκα με διοικητικές αποφάσεις πολλές φορές οικονομικά, απειλήθηκα πολλές φορές, γύρισα με εντολές των Διοικήσεων όλα τα τμήματα του εργοστασίου σαν ανεπιθύμητος, έγιναν προσπάθειες απαξιώσεις (δεν μου έδιναν εργασία), πολλές φορές διάφοροι επιτήδειοι πίεζαν μέχρι και την οικογένεια και τους φίλους μου να με «συνεφέρουν» όπως έλεγαν για «το καλό μου».
Σε αυτό το κυνήγι δεν ήμουν μόνος ποτέ. Είχα συμπαραστάτες που μου έδιναν κουράγιο για τη στάση μου, τους συντρόφους μου, τους συναδέλφους μου, υφιστάμενους και προϊστάμενους, την οικογένειά μου και τους φίλους μου.
Άρα σκεφτείτε πως αυτό το γράμμα σας το στέλνει ένας εργάτης που στη πράξη έχει αντέξει στα δύσκολα.
Από το 2013 ως σήμερα η Διοίκηση της ΛΑΡΚΟ, ανεξάρτητα με το ποιες ήταν και είναι, μάλλον έχει αλλάξει τακτική απέναντί μου και ενώ δεν της πέρασε «το μαστίγιο» επιμένει σώνει και καλά «στο καρότο».
Το 2013 είχε διαρρεύσει πως θα γίνουν προαγωγές και μέσα σε αυτές ήταν το όνομά μου και το όνομα ενός ακόμη συντρόφου μου. Με το που το μάθαμε εγώ και ο σύντροφός μου στείλαμε επιστολή στην τότε Διοίκηση και αναφέραμε πως αν αυτό ισχύει εμείς δεν θέλουμε την προαγωγή και γι’ αυτό να μην έμπαιναν στον κόπο να την ανακοινώσουν. Η τότε Διοίκηση μας τις επέβαλε δηλώνοντάς μας πως αν δεν τις δεχόμαστε μπορούμε να δηλώσουμε οικιοθελή αποχώρηση από την ΛΑΡΚΟ, να απολυθούμε δηλαδή.
Άρα αυτό το γράμμα το περιμένατε και είμαι περίεργος να δω τι θα απαντήσετε στη συνέχεια.
Ενώ το τελευταίο έτος έχω δηλώσει τόσο στον Διοικητικό Διευθυντή όσο και σε αυτούς που με προτείνουν ότι αν τυχόν γίνουν προαγωγές εγώ δεν θέλω για συγκεκριμένους λόγους, εσείς, όπως και οι προηγούμενοι, θεωρήσατε ότι έπρεπε να μου δώσετε προαγωγή και περάσατε στην υλοποίηση της κάνοντάς με Αρχιτεχνίτη.
Οι συγκεκριμένοι λόγοι είναι οι εξής:
Δεν είμαι ενάντια στην αναβάθμιση των εργαζομένων όταν αυτή συνοδεύεται με την ανάλογη οικονομική τακτοποίηση και γίνεται για λόγους αναπλήρωσης όπως επιβάλλεται από τους κανονισμούς. Δεν μέμφομαι σε καμία περίπτωση αυτούς που με πρότειναν γιατί ξέρω πολύ καλά πως έχουν κάνει τις απαραίτητες διαδικασίες από τη μεριά τους, με τις προτάσεις τους, να μη πάρω μόνο εγώ προαγωγή αλλά και οι υπόλοιποι συνάδελφοι που πιάσαμε μαζί χρονικά δουλειά, καθώς επίσης ζητάνε και αυτοί να ενσωματωθούν οι εργαζόμενοι στις εργολαβίες στο μόνιμο προσωπικό, για να μπορεί να υπάρχει αναπλήρωση.
Άρα θεωρώ πως αυτοί που με πρότειναν έκαναν αυτό που πίστευαν και θεωρούσαν σωστό. Και πραγματικά θα δεχόμουν την προαγωγή γιατί όλοι έχουν δικαίωμα. Θα δεχόμουν την προαγωγή αν ενσωματωνόντουσαν οι συνάδελφοι από τις εργολαβίες στο μόνιμο προσωπικό. Αν έπαιρναν όλοι οι εργαζόμενοι τα χρήματα των αναβαθμίσεων, αν έπαιρναν όλοι οι εργαζόμενοι τις τριετίες και τους βασικούς μισθούς της τελευταίας ληξιπρόθεσμης Επ. Σ.Σ.Ε., αν μαζί με εμένα γινόντουσαν Αρχιτεχνίτες όλοι όσοι έχουν πάνω από 10ετία στη ΛΑΡΚΟ, Τεχνίτες Α’ όλοι όσοι έχουν πάνω από 5ετία, το μισθό του Εργοδηγού Β’ όλοι όσοι έχουν πάνω από 25ετία, το μισθό του Εργοδηγού Α’ όλοι όσοι έχουν πάνω από 30ετία (υπολογίζοντας ως προϋπηρεσία και τα έτη που είχαν στους εργολάβους).
Άρα, από την άποψη πως είμαι κομουνιστής και το κόμμα μας έχει την δική του 100χρονη ιστορία κυρίως με τις πράξεις του. Είμαι εκλεγμένος συνδικαλιστής για να παλέψω όλα τα παραπάνω, μέσα από αυτή την επιστολή μου, σας δηλώνω πως δεν αποδέχομαι την προαγωγή που μου ανακοινώσατε.
Δεν υπάρχει περίπτωση από τη μεριά μου να μπω στο συνεργείο μου και να ασκήσω τα καθήκοντα που προσπαθείτε να μου επιβάλετε από την στιγμή που έχει, εργαζόμενους στις εργολαβίες με τους οποίους κάνω ακριβώς την ίδια εργασία, που έχει συναδέλφους με την ίδια ακριβώς κατάρτιση και εμπειρία με τη δική μου, έχουν σακατευτεί από την σκληρή εργασία που κάνουμε και είναι ακόμα Τεχνίτες Β΄, που έχει συναδέλφους που έχουν 15 χρόνια περισσότερα από μένα στη ΛΑΡΚΟ, έχουν περισσότερη εμπειρία και είναι μόνο Αρχιτεχνίτες ενώ θα έπρεπε να είναι Εργοδηγοί.
Ακόμη και αν στο συνεργείο μου λύσετε τα παραπάνω προβλήματα, δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτώ προαγωγή αν δεν λύσετε σε όλο το εργοστάσιο παρόμοια φαινόμενα.
Για τους παραπάνω λόγους και επειδή θεωρώ πως η μονομερή απόφασή σας στόχο έχει μόνο να δημιουργήσετε σύγχυση στους εργαζόμενους για το δίκαιο αγώνα που ξεκινήσαμε για την κατάργηση των εργολαβιών, σας καλώ μέχρι την Παρασκευή 18/11 με ανακοίνωσή σας να αναιρέσετε την απόφασή σας να με κάνετε Αρχιτεχνίτη.
Σε διαφορετική περίπτωση θα αναγκαστώ να προβώ σε όλα τα νόμιμα μέσα για την επιδίωξη κατασυκοφάντησής μου, την αναστάτωση της οικογενειακής μου γαλήνης καθώς επίσης και για την μονομερή από την μεριά σας απόφαση να προχωρήσετε σε μείωση μισθού, μέσα από αυτή την ενέργεια, χωρίς να την αποδέχομαι.
Είμαι περίεργος όπως είπα παραπάνω να δω μέχρι που θα το φτάσετε.
Θα ξοδέψετε δημόσιο χρήμα όπως είναι της ΛΑΡΚΟ σε δικαστήρια και δικηγόρους ή όμορφα και ωραία θα την πάρετε πίσω με μια απλή ανακοίνωση; Εγώ πάντως σας προτείνω το δεύτερο.

Ο Εργάτης Κομμουνιστής

Πολίτης Παναγιώτης
Ετικέτες
[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.